برفروبی خیابان ها توسط شهرداری فریمان

برفروبی خیابان ها توسط شهرداری فریمان
۱۴۰۱-۱۱-۰۵
147 بازدید

ستاد برف روبی شهرداری فریمان با بسیج تمامی نیروها و خودروهای خود از شروع بارش برف در روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ تاکنون نسبت به برفروبی و بازگشایی تمامی معابر سطح شهر اقدام نمودند. قابل ذکر است :ستاد مدیریت بحران شهرداری که متشکل از نیروهای خدمات شهری ، فضای سبز ، موتوری، آتش نشانی و عمران […]

ستاد برف روبی شهرداری فریمان با بسیج تمامی نیروها و خودروهای خود از شروع بارش برف در روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ تاکنون نسبت به برفروبی و بازگشایی تمامی معابر سطح شهر اقدام نمودند.

🔴

قابل ذکر است :ستاد مدیریت بحران شهرداری که متشکل از نیروهای خدمات شهری ، فضای سبز ، موتوری، آتش نشانی و عمران بوده و با استفاده از ۲۷ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین جهت بازگشایی تمامی معابر اصلی ، کوچه ها و خیابانهای سطح شهر اقدام نموده و بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده در حال حاضر کلیه مسیرها باز و تردد در جریان می باشد. ضمنا ستاد برف روبی شهرداری آمادگی کامل دارد تا در صورت ادامه بارش نسبت به خدمات دهی به شهروندان اقدام نماید.

🔻

مهندس عظیمی شهردار فریمان درخصوص انتظارات شهروندان در زمان بارش برف، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات یک ضرورت است زیرا با شروع عملیات برف روبی و همچنین هوای سرد چند روز گذشته ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهری مقدور نیست، که در این راستا لازم است شهروندان ما را یاری کنند و کسبه محترم نسبت به برفروبی و یخ زدایی در جلوی مغازه های خود اقدام نمایند.

🔵

وی با اشاره به اینکه ستاد برف روبی و یخ زدایی شهرداری با بیش از ۱۶۰ نفر نیرو سامان دهی شده است و برای انجام منظم‌تر عملیات این نیروها به چند اکیپ تقسیم‌بندی شده‌اند.

🚸

در پایان از شهروندان تقاضا داریم تا در راستای مقابله با هرگونه خطر و اتفاق احتمالی از تردد غیر ضروری در شهر خودداری نموده و مراقبت کودکان و افراد مسن در زمان یخبندان و بارش برف باشند.